Image Image Image Image Image Image Image Image Image
Åsa Melin Mandre

By

2014-03-04

Kundcase entreprenörskap, design och medier

2014-03-04 | By |

Kundcase

Lansering av Alltid

Den 20 februari 2014 lanserades Alltid, en digital utmanare på den svenska elmarknaden. Med en fast månadskostnad och feedback till kunderna via appar tar Alltid upp kampen om de svenska lägenhetskunderna. Alltid vill göra det lika självklart att bli medveten om sin elförbrukning som det är att panta burkar. Läs mer

IT-bolagets story

Cheferna på Prodoc har gått den långa vägen och byggt ett mycket framgångsrikt bolag. Det som bland annat utmärker deras entreprenörskap är att de till sist valde bort finansiering från riskkapitalbolag. Det var en berättelse som stärkte bilden av Prodoc som en dynamisk och framgångsrik aktör. Läs mer

Kommunikatörernas vanligaste misstag

Varje år genomför kommunikationsföretaget Cision en undersökning bland kommunikatörer och journalister kring deras  arbetssätt och synen på varandra. I år valde vi bland annat att fråga journalister om de vanligaste misstagen kommunikatörer gör när de på olika sätt vill få in en nyhet i tidningen.  Läs mer

Kika på alla Greenhills kundcase.