Image Image Image Image Image Image Image Image Image

Filter Opinionsbildning

#reinfeldtssverige

Dokumentärfilmen Reinfeldts Sverige – siffror och berättelser från ett förändrat land 2006-2014.

Läs mer

Valkompass om stadsbyggnad

En kampanj som nominerats i PR-branschens prestigefyllda tävling Spinn. Med närmare 4000 genomförda kompasser, uppmärksamhet i branschpress och över 400 delningar på Facebook skapade vår valkompass om stadsbyggnadsfrågor i Stockholm engagemang och stor uppmärksamhet i en snäv och betydelsefull målgrupp för nystartade Alessandro Ripellino Arkitekter.

Läs mer

Tiliapodden – för unga med psykisk ohälsa

Föreningen Tilia är grundad av Annesofie Blixt och tillsammans med Jenny Lindström, verksamhetsansvarig, leder de podcasten: Tiliapodden, som Greenhill Relations producerar.

Läs mer

Mjödhamnen rubbar Systembolagets cirklar

Never let a good crisis go to waste, uppges Winston Churchill ha sagt i samband med Yalta-konferensen under andra världskriget. Oavsett om citatet är sant eller inte så ligger det en hel del sanning i det för oss inom kommunikationsbranschen. Så när Systembolaget hotade Mjödhamnen med stämning för att de använder cirkeldiagram för att beskriva smaker, på ett liknande sätt som Systembolaget var det ett tillfälle som inte fick slösas bort.

Läs mer

Unionens digitala strejkvakter

Kampanjen ”Unionens digitala strejkvakter” vann två priser i 2013 års PR-tävling Spinn.

Läs mer

Vår nya film för #huvudansvar

Film + infografik = hjärta och hjärna. Den här filmen är en del av en kampanj vi arbetar med för Byggnads för ett huvudentreprenörsavtal i byggbranschen.

Läs mer